Διάχυση

Διάχυση και επιμορφώσεις

Επιμορφωτική συνάντηση ΠΕΚΕΣ

Επιμορφωτική Διαδικτυακή Ημερίδα: Διδασκαλία και μάθηση στις Ε’ και Στ’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Η Ημερίδα διοργανώνεται από τους ΣΕΕ Ατταλιώτου Κυριακή, Μητρόπουλο Γιώργο, Μανούσου Ευαγγελία, Παπαχρήστο Κώστα, Παπαδοπούλου Βασιλική, Ρογάρη Γεωργία, Χαρίτο Βασίλη. Υπεύθυνη συντονισμού είναι η κ. Ευαγγελία Μανούσου, ΣΕΕ ΠΕ70 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ .

16/03/2022

Συμμετοχή από τους εκπαιδευτικούς του ERASMUS+ KA1 με εισήγηση σε σχέση με τη μάθηση μέσω παιχνιδιού και ιδιαίτερα με την εφαρμογή GooseChase .

Screenshot 2022 06 01 150120

Σήμερα 16 Μαρτίου 2022 με μεγάλη μας χαρά λάβαμε μέρος ως εισηγητές στην επιμόρφωση των Ε και ΣΤ τάξεων που διοργάνωσε το 5ο ΠΕΚΕΣ. Το κοινό αποτελούσαν εκπαιδευτικοί ΠE 70 που διδάσκουν στην Ε και ΣΤ τάξη, σε σύνολο 613. Το θέμα της εισήγησή μας βασίστηκε στο έργο μας μέσω του ERASMUS+ και αφορούσε τη μάθηση μέσω παιχνιδιού. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάστηκε η εκπαιδευτική εφαρμογή μέσω της οποίας δημιουργείται ένα κυνήγι θησαυρού! Εστιάσαμε στο κυνήγι θησαυρού με θέμα την ιστορία που διδάσκεται στο σχολείο.

Ενδιαφέρουσες ήταν οι δύο πρώτες online έρευνες μέσω του εργαλείου medimeter, όπου οι εκπαιδευτικοί απάντησαν ότι κατά 85% χρησιμοποιούν παιχνίδια (παραδοσιακά ή ψηφιακά) κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας τους!

Στη συνέχεια έγραψαν τι παιχνίδια χρησιμοποιούν και έτσι δημιουργήσαμε συνεργατικά ένα συννεφόλεξο!

Αφού πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της εφαρμογής, και δημιουργήθηκε ένα παιχνίδι με όνομα «Βυζαντινομαχίες», κλήθηκαν εκπαιδευτικοί να «παίξουν» και να αλληλεπιδράσουν!

Στο τέλος έγιναν πολύ ενθαρρυντικά σχόλια αλλά και εποικοδομητικός διάλογος!

Ευχαριστούμε τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου για την ευκαιρία που μας δώσατε να μοιραστούμε γνώσεις και εμπειρίες από την κινητικότητα που πραγματοποιήθηκε μέσω του ERASMUS+!

PEKES


Επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών στο χώρο του σχολείου

277000230 10228642565356121 2119486418196172848 n
277147433 10228650658078434 5529242426928255674 n
277222182 10228649801697025 3358966351746354908 n
277226140 10228649801777027 1860610524546471906 n
277229340 10228649801897030 9219766261670616977 n

Erasmus Days 2021

Κατά τη διάρκεια των Erasmus Days, πραγματοποιήθηκαν δράσεις με τους μαθητές σε σχέση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (kahoot, quizziz), σε διάφορα θέματα (esafety, ιστορία, γλώσσα, μαθηματικά).

275395645 10228559460798559 309481522426210254 n
Αφίσα

Facebook group

Πλήθος δραστηριοτήτων πραγματοποιήθηκαν με τους μαθητές μας με βασικό στόχο την αύξηση του ενδιαφέροντος και της κινητοποίησής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι δράσεις μας διαχέονται μέσω κλειστής ομάδας (εκπαιδευτικών, συμβούλων, υπευθύνων προγραμμάτων,γονέων και εκπροσώπων του δήμου).

Screenshot 2022 05 28 070843

Για την είσοδο στο Facebook group απαιτείται έγκριση. Αν θέλετε να δείτε τις δράσεις μας εκεί κάντε αίτημα εισόδου εδώ, ή μέσω QR Code :

QR Join FacebookGroup

Δημιουργία συστήματος παιχνιδοποίησης “Το ταπεράκι”

Η εφαρμογή του συστήματος παιχνιδοποίησης πραγματοποιηθήκε μέσω του ClassDojo και σε αυτό συμμετείχαν όλοι οι μαθητές του σχολείου με θέμα την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σε σχέση με το περιβάλλον, την αλλαγή των συνηθειών τους ώστε να χρησιμοποιούν ταπεράκι για το κολατσιό τους και να μειώσουν τα σκουπίδια που δημιουργούνται στο σχολείο μας!

Αρχικά ενημερώθηκαν οι γονείς για την διαδικασία και την βαθμολογία κάθε τμήματος! (Έγγραφο)

Παραμετροποιήθηκε στην εφαρμογή ClassDojo ώστε να απεικονίζονται όλα τα τμήματα του σχολείου. Κάθε ένα από αυτά επίλεξαν ένα avatar (αστείες εικόνες)!

275357938 10228559488079241 8515713508901529343 n

Έτσι κάθε εβδομάδα επιβραβεύεται το τμήμα με τη μεγαλύτερη συμμετοχή και λαμβάνει το “Πράσινο σημαιάκι” !

Πρώτος νικητής το Δ2!

275372225 10228559552760858 1834791515243039432 n


Επιτραπέζιο παιχνίδι “Waste of Water”

Δημιουργία επιτραπέζιου παιχνιδιού από το Β2 (εκπαιδευτικός κα Στέλλα) με θέμα την εξοικονόμηση του νερού! (Board Game)


Δημιουργώ και παίζω ψηφιακά παιχνίδια γνώσεων

275511956 10228560535745432 6384139132604224362 n

image

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης στα πλαίσια της συμμετοχής τους στο eTwinning project “Περί Ελευθερίας”, χρησιμοποιούν την εφαρμογή Quizziz για να δημιουργήσουν και να παίξουν παιχνίδια γνώσεων που σχετίζονται με την ασφάλεια στι διαδίκτυο, το Netiquette, τις Ψευδείς ειδήσεις κ.α.

275380678 10228559463238620 7660329184466558580 n


Κυνήγι θησαυρού (ηλεκτρονικής μορφής)

Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην Φλωρεντία έγινε παρουσίαση και εφαρμογή της εφαρμογής GooseChase με την οποία πραγματοποιείται παχνίδι τύπου “Κυνήγι θησαυρού”.

Η διδασκαλία – εφαρμογή πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ταμπλετών (tablets). Πιο συγκεκριμένα δημιουργήθηκαν δύο παιχνίδια θησαυρού:

α) Recyclying (με θέμα την ανακύκλωση, σχετικό με το έργο etwinning “Let’s Act”), το οποίο έπαιξαν τα δύο τμήματα της Ε τάξης

β) Περί Ελευθερίας (με θέμα την Ιστορίας της Στ τάξης σε σχέση με την Ελληνική επανάσταση του 1821), το οποίο έπαιξε η Στ τάξη

Για κάθε ένα από τα παραπάνω δημιουργήθηκαν αποστολές (missions) οι οποίες βαθμονομήθηκαν ανάλογα. Οι αποστολές περιέχουν συμπλήρωση λέξης/λέξεων, φωτογραφία ή video.

275365571 10228559482879111 8426405423393556808 n

Το παιχνίδι είναι πάντα μια ευχάριστη διαδικασία, αν αυτό συνοδεύεται και με μετάδοση γνώσεων και δεξιοτήτων τότε σίγουρα έχει λόγο ύπαρξης στη σχολική τάξη. Τι λένε όμως οι μαθητές μας;

Αξιολόγηση δράσης “Κυνήγι θησαυρού”

275566412 10228575220112532 3549151655894968320 n

Εργαστήριο (QR Codes, Edpuzzle, Canva) – Workshop

15/10/2022

Οκτώβριος 2022

Από την Φανή Καραολή
Από την Στέλλα Καραμιχαήλ

Φωτογραφίες

Οι μαθητές μας παίζουν το παιχνίδι γνώσεων για την 28η Οκτωβρίου χρησιμοποιώντας QR Codes