Διάχυση και επιμορφώσεις
Επιμορφωτική συνάντηση ΠΕΚΕΣ
Επιμορφωτική Διαδικτυακή Ημερίδα: Διδασκαλία και μάθηση στις Ε’ και Στ’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.
Η Ημερίδα διοργανώνεται από τους ΣΕΕ Ατταλιώτου Κυριακή, Μητρόπουλο Γιώργο, Μανούσου Ευαγγελία, Παπαχρήστο Κώστα, Παπαδοπούλου Βασιλική, Ρογάρη Γεωργία, Χαρίτο Βασίλη. Υπεύθυνη συντονισμού είναι η κ. Ευαγγελία Μανούσου, ΣΕΕ ΠΕ70 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ .
16/03/2022
Συμμετοχή από τους εκπαιδευτικούς του ERASMUS+ KA1 με εισήγηση σε σχέση με τη μάθηση μέσω παιχνιδιού και ιδιαίτερα με την εφαρμογή GooseChase .
Σήμερα 16 Μαρτίου 2022 με μεγάλη μας χαρά λάβαμε μέρος ως εισηγητές στην επιμόρφωση των Ε και ΣΤ τάξεων που διοργάνωσε το 5ο ΠΕΚΕΣ. Το κοινό αποτελούσαν εκπαιδευτικοί ΠE 70 που διδάσκουν στην Ε και ΣΤ τάξη, σε σύνολο 613. Το θέμα της εισήγησή μας βασίστηκε στο έργο μας μέσω του ERASMUS+ και αφορούσε τη μάθηση μέσω παιχνιδιού. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάστηκε η εκπαιδευτική εφαρμογή μέσω της οποίας δημιουργείται ένα κυνήγι θησαυρού! Εστιάσαμε στο κυνήγι θησαυρού με θέμα την ιστορία που διδάσκεται στο σχολείο.
Ενδιαφέρουσες ήταν οι δύο πρώτες online έρευνες μέσω του εργαλείου medimeter, όπου οι εκπαιδευτικοί απάντησαν ότι κατά 85% χρησιμοποιούν παιχνίδια (παραδοσιακά ή ψηφιακά) κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας τους!
Στη συνέχεια έγραψαν τι παιχνίδια χρησιμοποιούν και έτσι δημιουργήσαμε συνεργατικά ένα συννεφόλεξο!
Αφού πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της εφαρμογής, και δημιουργήθηκε ένα παιχνίδι με όνομα «Βυζαντινομαχίες», κλήθηκαν εκπαιδευτικοί να «παίξουν» και να αλληλεπιδράσουν!
Στο τέλος έγιναν πολύ ενθαρρυντικά σχόλια αλλά και εποικοδομητικός διάλογος!
Ευχαριστούμε τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου για την ευκαιρία που μας δώσατε να μοιραστούμε γνώσεις και εμπειρίες από την κινητικότητα που πραγματοποιήθηκε μέσω του ERASMUS+!
Επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών στο χώρο του σχολείου
Erasmus Days 2021
Κατά τη διάρκεια των Erasmus Days, πραγματοποιήθηκαν δράσεις με τους μαθητές σε σχέση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (kahoot, quizziz), σε διάφορα θέματα (esafety, ιστορία, γλώσσα, μαθηματικά).
Facebook group
Πλήθος δραστηριοτήτων πραγματοποιήθηκαν με τους μαθητές μας με βασικό στόχο την αύξηση του ενδιαφέροντος και της κινητοποίησής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι δράσεις μας διαχέονται μέσω κλειστής ομάδας (εκπαιδευτικών, συμβούλων, υπευθύνων προγραμμάτων,γονέων και εκπροσώπων του δήμου).
Για την είσοδο στο Facebook group απαιτείται έγκριση. Αν θέλετε να δείτε τις δράσεις μας εκεί κάντε αίτημα εισόδου εδώ, ή μέσω QR Code :
Δημιουργία συστήματος παιχνιδοποίησης “Το ταπεράκι”
Η εφαρμογή του συστήματος παιχνιδοποίησης πραγματοποιηθήκε μέσω του ClassDojo και σε αυτό συμμετείχαν όλοι οι μαθητές του σχολείου με θέμα την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σε σχέση με το περιβάλλον, την αλλαγή των συνηθειών τους ώστε να χρησιμοποιούν ταπεράκι για το κολατσιό τους και να μειώσουν τα σκουπίδια που δημιουργούνται στο σχολείο μας!
Αρχικά ενημερώθηκαν οι γονείς για την διαδικασία και την βαθμολογία κάθε τμήματος! (Έγγραφο)
Παραμετροποιήθηκε στην εφαρμογή ClassDojo ώστε να απεικονίζονται όλα τα τμήματα του σχολείου. Κάθε ένα από αυτά επίλεξαν ένα avatar (αστείες εικόνες)!
Έτσι κάθε εβδομάδα επιβραβεύεται το τμήμα με τη μεγαλύτερη συμμετοχή και λαμβάνει το “Πράσινο σημαιάκι” !
Πρώτος νικητής το Δ2!
Επιτραπέζιο παιχνίδι “Waste of Water”
Δημιουργία επιτραπέζιου παιχνιδιού από το Β2 (εκπαιδευτικός κα Στέλλα) με θέμα την εξοικονόμηση του νερού! (Board Game)
Δημιουργώ και παίζω ψηφιακά παιχνίδια γνώσεων
Οι μαθητές της ΣΤ τάξης στα πλαίσια της συμμετοχής τους στο eTwinning project “Περί Ελευθερίας”, χρησιμοποιούν την εφαρμογή Quizziz για να δημιουργήσουν και να παίξουν παιχνίδια γνώσεων που σχετίζονται με την ασφάλεια στι διαδίκτυο, το Netiquette, τις Ψευδείς ειδήσεις κ.α.
Κυνήγι θησαυρού (ηλεκτρονικής μορφής)
Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην Φλωρεντία έγινε παρουσίαση και εφαρμογή της εφαρμογής GooseChase με την οποία πραγματοποιείται παχνίδι τύπου “Κυνήγι θησαυρού”.
Η διδασκαλία – εφαρμογή πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ταμπλετών (tablets). Πιο συγκεκριμένα δημιουργήθηκαν δύο παιχνίδια θησαυρού:
α) Recyclying (με θέμα την ανακύκλωση, σχετικό με το έργο etwinning “Let’s Act”), το οποίο έπαιξαν τα δύο τμήματα της Ε τάξης
β) Περί Ελευθερίας (με θέμα την Ιστορίας της Στ τάξης σε σχέση με την Ελληνική επανάσταση του 1821), το οποίο έπαιξε η Στ τάξη
Για κάθε ένα από τα παραπάνω δημιουργήθηκαν αποστολές (missions) οι οποίες βαθμονομήθηκαν ανάλογα. Οι αποστολές περιέχουν συμπλήρωση λέξης/λέξεων, φωτογραφία ή video.
Το παιχνίδι είναι πάντα μια ευχάριστη διαδικασία, αν αυτό συνοδεύεται και με μετάδοση γνώσεων και δεξιοτήτων τότε σίγουρα έχει λόγο ύπαρξης στη σχολική τάξη. Τι λένε όμως οι μαθητές μας;
Αξιολόγηση δράσης “Κυνήγι θησαυρού”
Εργαστήριο (QR Codes, Edpuzzle, Canva) – Workshop
15/10/2022
Οκτώβριος 2022